Om een en ander goed te laten verlopen hebben wij een aantal zaken voor u op een rijtje gezet.

Geen wachttijd

Wij kennen geen wachttijd en streven ernaar dat uw eerste afspraak binnen twee werkdagen plaats kan vinden.

Korte wachttijden in de wachtkamer

Wij werken zoveel mogelijk op tijd. Meldt u zich gerust bij de receptie als u langer moet wachten dan 10 minuten.

Aanmelden

Indien u reeds een afspraak heeft, hoeft u zich niet te melden bij de receptie, maar kunt u in de wachtkamer plaatsnemen. Uw wordt op de afgesproken tijd opgehaald door uw fysiotherapeut.

Eerste afspraak

De eerste afspraak bestaat uit een intake en /of onderzoek van ongeveer 25 minuten. Op basis van het onderzoek stelt de fysiotherapeut samen met u een behandelplan op.

Huisregels

  1. Bij de intake dient u zich te legitimeren met een geldig identiteitsbewijs (rijbewijs, paspoort of identiteitsbewijs).
  2. In de praktijk geldt een algeheel rookverbod en het nuttigen van etenswaar is niet toegestaan.
  3. De praktijk is niet aansprakelijk voor diefstal/verlies/beschadiging van eigendommen in het pand of in de directe omgeving van de praktijk. Derhalve dient u geen waardevolle spullen onbeheerd achter te laten.
  4. Indien u bij verhindering niet tenminste 24 uur van te voren afzegt, zijn de kosten van de behandeling voor eigen rekening. De kosten van de voor ons niet ingevulde tijd kunnen niet gedeclareerd worden bij uw ziektekostenverzekeraar.
  5. U wordt geacht op de hoogte te zijn van de polisvoorwaarden van uw zorgverzekering en u draagt de financiële verantwoordelijkheid voor uw behandelingen die niet vergoed worden door uw zorgverzekeraar.
  6. Bij ziekte of afwezigheid van uw therapeut zullen wij proberen u tijdig te bellen en een nieuwe afspraak met u maken. Bij langdurige afwezigheid zorgen wij voor vervanging.
  7. In geval van calamiteiten dient u de aanwijzingen van het personeel of de hiertoe bevoegde instantie (brandweer, politie) op te volgen.

Gebruik van de oefenzaal:

  1. De oefenruimte alleen met schone schoenen betreden.
  2. Na gebruik het gebruikte toestel reinigen met speciale spray die is in de zaal aanwezig.
  3. Gelieve zelf een handdoek mee te nemen.

 

Directe toegankelijkheid

U kunt rechtstreeks naar de fysiotherapeut. U heeft dus geen verwijsbrief nodig van de huisarts. Dat heeft voordelen. Zo komt u direct bij de specialist terecht en u kunt ‘direct’ aan uw herstel werken. De huisarts blijft de centrale rol spelen in de coördinatie van uw zorg. De fysiotherapeut zal de huisarts blijven informeren, tenzij u aangeeft dat u dat niet wenst.

Als u besluit rechtstreeks naar de fysiotherapeut te gaan, dan voert deze eerst een zogenaamde screening uit. Dit betekent dat hij eerst vaststelt of u bij de fysiotherapeut aan het juiste adres bent. Zo niet, dan kan hij u bijvoorbeeld doorsturen naar de huisarts.

Uw mening telt!

Een goede kwaliteit van onze zorg en dienstverlening is voor ons heel belangrijk. Wij toetsen deze kwaliteit dan ook op continue basis. Hiermee streven wij er naar om de kwaliteit van zorg vanuit uw optiek als patiënt, te verbeteren. Uw mening is dus belangrijk!

Om te meten wat u als patiënt heeft ervaren met betrekking tot kwaliteit en zorgverlening binnen onze praktijk, verstuurt een onafhankelijk en geaccrediteerd meetbureau, genaamd Fysio Prestatie Monitor (Qualizorg BV), u een vragenlijst na afloop van uw behandeling.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Met de Fysio Prestatie Monitor waarborgen wij uw anonimiteit en de kwaliteit van de meting. Uw ingevulde vragenlijst wordt dus anoniem verwerkt. Dit betekent dat niemand ooit zal weten wie welke antwoorden heeft gegeven. De gegevens worden niet voor een ander doel gebruikt dan voor het toetsen van de kwaliteit van de verleende zorg. Invullen is vrijwillig en heeft geen enkele invloed op de zorg die u (of uw kind) krijgt. Het kost u ongeveer 5-10 minuten om de vragenlijst in te vullen.